Τρίτη 12 Νοεμβρίου 2019

Η τελευταία αγάπη είναι πάντα η πρώτη-Σάκης Αθανασιάδης


                               
Η τελευταία αγάπη είναι πάντα η πρώτη

Όσο περνάνε τα χρόνια οι μάγοι με τα δώρα
Δεν λένε στην αυλή μου να φανούν
Έτσι φτιάχνω ένα ποτάμι δικό μου
Οι άγγελοι την θάλασσα να βρουν

Μα είναι δύσκολο πολύ αυτό το ξέρεις
Να σκάβω κάθε μέρα
Είναι δύσκολο τα χείλη μου
Το χώμα να αγαπήσουν μια μέρα
Σαν να ήτανε το σώμα σου

Μα είναι δύσκολο στα μάτια μου να έχω
Συνέχεια ένα μαχαίρι για τον θάνατο
Είναι δύσκολο να πολεμάω με έναν ίσκιο
Κι ιδρωμένος να μιλάω στην σιωπή σου

Γιατί εγώ ήθελα πάντα να είσαι καλά
Να βρεις μια όμορφη θάλασσα το πρωί στον κήπο σου
Τα μάτια σου να γεμίζουν χρώματα και πουλιά
Μέσα στο φως να γεννηθείς ξανά

Γιατί εγώ ήθελα πάντα να είσαι καλά
Να βρεις έναν όμορφο ήλιο
Κι αν ξετυλίγεις τώρα μια αόρατη κλωστή
Να ανάψει ο φάρος που έχει μέσα σου σβήσει

Μα όσο περνάνε τα χρόνια πρέπει να βάλω στο νερό
Τα τρύπια παπούτσια του ιππότη
Να πίνω μπίρες μαζί σου στην πανσέληνο
Η τελευταία αγάπη είναι πάντα η πρώτη

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου