Πέμπτη 9 Μαΐου 2019

Ζαχαρένια σύννεφα-Σάκης Αθανασιάδης


         Ζαχαρένια σύννεφα
 

Τώρα που θα απαγορευτούν τα όνειρα
Θα χτίσω ένα σπίτι στα ζαχαρένια σύννεφα
Να κρύψω την φωνή μου στο λευκό
Πριν την πάρει ο δρόμος

Μέχρι να περάσει ο χειμώνας
Θα μείνω πιστός στη σιωπή
Μέσα στην υγρή κουβέρτα
Μακριά απ’ το  πλήθος με την τρέλα στα μάτια

Ανάσα βαριά το όνειρο σας άδειο
Θα σπάσω τον υπολογιστή
Μέσα στον ύπνο σας
Για να φανεί το μαύρο

Τώρα που θα απαγορευτούν τα χρώματα
Θα μαζέψω λίγη θάλασσα τον ήλιο μου να σώσω
Η μνήμη μου αν καταστραφεί στα βρώμικα νερά
Τι θα έχω γιέ μου να σου δώσω

Τώρα που θα απαγορευτεί ό έρωτας
Το δέντρο της αγάπης θα φυτέψω
Μεγάλα κλαδιά μια δυνατή σκιά
Κάτω απ’ τα ζαχαρένια σύννεφα
   
                             
            

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου