Δευτέρα 15 Ιουλίου 2019

Το καλοκαίρι της άμμου-Σάκης Αθανασιάδης


                               
Το καλοκαίρι της άμμου

Άδεια τα χέρια μου δεν έχω δώρα
Μόνο έχω μαζί μου χάρτη για τον δρόμο
Πριν νυχτώσει να βρούμε την θάλασσα
Ένα καλοκαίρι στην άμμο να φτιάξεις

Κι αν δεν φοβάσαι την γαλάζια μητέρα
Μπορείς να πετάξεις λίγες πέτρες στα κύματα
Η σκόνη της ψυχής σου να χαθεί στον αέρα
Να κλάψεις, να γελάσεις ή μόνο να μεθύσεις

Που είναι τα χρώματα που χάριζε ο ήλιος
Μόνο χώματα βλέπω στους δρόμους των φτωχών
Ένα καλοκαίρι στην άμμο να φτιάξεις
Την θάλασσα μέσα μου των πειρατών

Ένας κόκκινος τοίχος η καρδιά μου
Που τον φτύνουν τις νύχτες περαστικοί
Που πετάνε πέτρες μεθυσμένοι να σπάσουν τη φωνή μου
Μα αντέχει ακόμα στην βροχή

Δεν θα σου δείξω τον δρόμο να τρέξεις
Γιατί δεν ξέρω ο δικό σου δρόμος που πάει
Το παράθυρο να μπεις στην αγάπη
Μόνη πρέπει να το φτιάξεις
Μέσα στα μάτια η φωνή σου να μην τουφεκίζεται
  Το δαχτυλίδι της ελευθερίας -Σάκης Αθανασιάδης (2020)

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου