Τρίτη 2 Ιουνίου 2015

Αυτή την άνοιξη θέλω να σου χαρίσω-Σάκης Αθανασιάδης



                             

Αυτή την άνοιξη θέλω να σου χαρίσω



Πέφτει ο ήλιος στα νερά να κοιμηθεί

Λέω να μπω κι εγώ να περπατήσω

Να μου μιλάει η θάλασσά μου σαν μητέρα σε παιδί

Αυτή την άνοιξη θέλω να σου χαρίσω



Κάθομαι ώρες στην ακτή

Χαϊδεύω τα μαλλιά σου

Η θάλασσά μου άτακτο παιδί

Μοιάζει πολύ στην αγκαλιά σου



Αυτή την άνοιξη θέλω να σου χαρίσω

Θέλω να σου χαρίσω νέο φως…



Κάθομαι ώρες στην ακτή

Φέρνει άνοιξη τα χάδια

Έτσι αφήνω τα καράβια μου μακριά

Να ζωγραφίσουν τα ταξίδια μου στα μάτια



Μια μέρα δίχως έρωτα είναι βρισιά το ξέρω

Κατάδικος των υλικών θα νοιώθω ότι ζω

Μια μέρα δίχως έρωτα

Ποτέ σου μη σκεφτείς να μου χαρίσεις

 Σάκης Αθανασιάδης 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου