Δευτέρα 16 Δεκεμβρίου 2013

Σύνθημα Τοίχου-Σάκης Αθανασιάδης



                                 
              Σύνθημα Τοίχου

Άσε με πάλι μέσα στη νύχτα
Των αστεριών μου να ακούσω τις φωνές
Να δω που πάω μήπως γερνάω
Και δρόμο έχω πάρει λάθος με φωτιές

Κράτα με λίγο με αυτά τα χέρια
Που μου χαϊδεύουν την ψυχή και το κορμί
Να μη διστάζω την αγάπη να βγάζω
Πάνω στο κτήνος που σαν φίλος θα φανεί

Κοίτα με στα μάτια χτίσε τα παλάτια
Ένωσε τη γέφυρα που έγινε κομμάτια
Δεν είσαι η Αλίκη στη χώρα κάποιου μύθου
Μα είσαι η ελπίδα στο σύνθημα ενός τοίχου

Μίλα μου τα βράδια σπάσε τα σκοτάδια
Γέμισε το σώμα μου με έρωτα σημάδια
Δώσε χίλια χάδια στη ψυχή την άδεια
Σε μια νύχτα τέλειωσε του φόβου όλα τα χνάρια

Ήλιος να μείνεις στο χειμώνα μου
Από το σώμα να πετάω όλα τα χρόνια μου
Να είσαι φως και ουρανός
Μια αφορμή να μπω γυμνός στο χρώμα σου
Σάκης Αθανασιάδης 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου