Σάββατο 2 Νοεμβρίου 2019

Την αγάπη σαν ζητιάνα αναγνωρίζει ο νόμος-Σάκης Αθανασιάδης


                         
Την αγάπη σαν ζητιάνα αναγνωρίζει ο νόμος

Πως να δεις καθαρά πώς να περάσει ο φόβος
Την αγάπη σαν ζητιάνα αναγνωρίζει ο νόμος
Βρες ένα σώμα λοιπόν να περάσεις την νύχτα
Κι όταν βαρεθείς το πετάς με μια καληνύχτα

Την πρώτη φορά η καρδιά θα πονά
Όταν έχουν γεμίσει τα μάτια σου χώμα
Μα συνηθίζεις σιγά- σιγά να βλέπεις θολά
Σαν κομπάρσος σε στημένο αγώνα

Όμως εγώ είμαι ο χαμένος του δρόμου
Ο  Έλληνας ξένος
Που δεν γνωρίζει καθόλου αγγλικά
Και τον λυπάται κάθε πολιτισμένος

Γι’ αυτό λοιπόν θα σας πω να κόβεται την γλώσσα
Σε αυτούς που μιλούν με το σώμα
Κι αν είναι γυναίκες ή παιδιά η ποινή
Να είναι πιο βαριά ακόμα

Μιλούν στους διαδρόμους σιγά
Μα εγώ προσπαθώ
Τον εαυτό μου να προσπεράσω
Πίσω την σκιά μου να αφήσω χωρίς να κρυφτώ
Κι αν λένε θα σβήσω απλά θα κερδίσω

Απλά για να πω σε όποιον μιλάει με το σώμα
Αυτή την παρέλαση μην σου την κλέψει ο χρόνος
Μην είσαι πελάτης κανενός γιατί είσαι μόνος
Την αγάπη σαν ζητιάνα αναγνωρίζει ο νόμος

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου