Πέμπτη 25 Ιουνίου 2020

Αντίγραφα-Σάκης Αθανασιάδης


 
                    Αντίγραφα

Μικρή είχες μάθει να αγκαλιάζεις τα σύννεφα
να μην διψάσεις ποτέ
στον ήλιο τον καυτό απ' την αγάπη

Βουνά είχες μόνο για σύνορα
ποτέ να μην πεθαίνεις για ένα μου φιλί
να μην παραδοθεί η ψυχή σου στον έρωτα

Μα στη ζωή όλοι κάνουν λάθος τα βήματα
κι εκεί που πετάς πάνω απ’ τα κύματα
πέφτεις χτυπάς
να σηκωθείς δεν μπορείς απ’ το χώμα

Τώρα μου στέλνεις βροχή τα μηνύματα
ένα τραγούδι να φτιάξω
για ένα κορίτσι τρελό
που ξυπόλυτο πέρασε το ποτάμι της αγάπης

Μικρή είχες μάτια για αντίγραφα
τα φιλιά που πουλάει η οθόνη
μα κανείς δεν σου είπε
στο σκοτάδι τα αντίγραφα
λιώνουν όμορφα όπως το χιόνι

Τώρα μου στέλνεις βροχή τα μηνύματα
Τον δικό σου τον κήπο να φτιάξω
μα εγώ δεν είμαι εδώ κι από μακριά
ένα φιλί στην βροχή θα πετάξω
Cop.2020 Σάκης Αθανασιάδης

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου