Δευτέρα 24 Σεπτεμβρίου 2018

Ο πιο όμορφος δρόμος-Σάκης Αθανασιάδης


                                 
  Ο πιο όμορφος δρόμος

Το αίμα μου καίγεται
Στην μεγάλη φωτιά της αγάπης
Μα εγώ δεν ξέρω που να πάω απ’ την φωτιά να σωθώ
Οι τοίχοι μου χαμογελάνε
Κι οι άγγελοι κλαίνε έναν άστεγο της αγάπης
Μετά μου μιλάνε να μη χαθώ

Κοιτάζω τη φωτογραφία σου
Η καρδιά μου χορεύει
Στη μεγάλη φωτιά της αγάπης
Ο καπνός με κρατάει αγκαλιά

Το αίμα μου καίγεται
Στην μεγάλη φωτιά της αγάπης
Στον πιο όμορφο δρόμο τον δρόμο του έρωτα
Κι αν λιγοστεύει το αίμα
Είναι ωραία να είσαι διαβάτης
Στον πιο όμορφο δρόμο τον δρόμο του έρωτα

Οι όμορφοι δρόμοι της ζωής είναι πάντοτε λίγοι
Γι’ αυτό κι εγώ δεν τους σβήνω ποτέ
Κι ότι κρατάω αγκαλιά το αφήνω να φύγει
Να φύγει μακριά να μεγαλώσει η καρδιά

Κι αν καταλάβει ποτέ τι αξίζει στα αλήθεια
Να γυρίσει κοντά στη μεγάλη φωτιά
Εκεί που τα κορμιά δεν ζουν στη συνήθεια
Εκεί που οι ψυχές πετάνε στον αέρα ψηλά 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου