Παρασκευή 24 Μαΐου 2013

Του Ήλιου το Νησί-Σάκης Αθανασιάδης



                                     
             Του Ήλιου το Νησί

Χτυπάει ο ήλιος μου την πόρτα πάλι
Κι έρχεται μέσα καλημέρα να μου πει
Ότι αγάπησα ξυπνάει  στα φώτα
Αυτό που δεν χάνεται για πάντα μάλλον ζει

Τρέχει  το σώμα μου σαν χελιδόνι
Να βρει την πατρίδα του στου ήλιου το νησί
Και αυτό το ταξίδι μου ποτέ δεν τελειώνει
Όσο αντέχει να τρέχει και η ψυχή

Ξέχνα τα ίσως
Το νησί με το μίσος
Πρέπει να βυθιστεί
Ψάξε ελπίδα σε μια άλλη πατρίδα
Στου ήλιου το νησί

Ξέχνα τα ίσως
Το νησί με το μίσος
Πρέπει να βυθιστεί
Χτυπάει η αγάπη σιγά σιγά τη πόρτα
Να την ανοίξεις για να μπει

Πάντα ρωτάω όταν διψάω
Αν η αγάπη είναι αμαρτωλή
Γιατί στο ταξίδι ο χρόνος γελάει
Και το κορμί μου πονάει στη διαδρομή

Πάντα ρωτάω όταν περνάω
Από τα φώτα στο σκοτάδι το βαθύ
Ποιος είναι νέος ποιος είναι ωραίος
Κι αν η ψυχή γερνάει με το κορμί
Σάκης Αθανασιάδης

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου