Σάββατο 16 Δεκεμβρίου 2023

Love does not need a body (Η αγάπη δεν χρειάζεται σώμα) English lyrics translation

Love does not need a body

 (Η αγάπη δεν χρειάζεται σώμα)

 

Μετάφραση στα Αγγλικά

 Steelbonds 

 

Μουσική,ερμηνία:  

Αλούρης Λάζαρος

Στίχοι: Σάκης Αθανασιάδης

 

Love does not need a body

 In the first rain drops

I told you to run, because you will get drenched

You will be struck by lightning and you will be gone

   

In the first rain drops

I was waiting for you to tell me something

But you started running

Far, very far away so you can (go and) hide.

 

However I think(/believe) that love does not need a body

If you where here yesterday , you will still be here

However I think(/believe) that love does not need a body

If love truly existed(before), it (love) will still exist.

 

The sun was bringing in some light

The past I was searching

To learn why you where gone

And why am I still here.(without you)

 

The anger is now gone and I said to forget(about you)

But the sea was giving me your eyes to see

and since I have nothing else to loose from this handsThe past I loved, as if you where still here

https://lyricstranslate.com

H αγάπη δεν χρειάζεται σώμα

 


Play
H αγάπη δεν χρειάζεται σώμα
Τραγούδι – Μουσική: Λάζαρος Αλούρης
Στίχοι: Σάκης Αθανασιάδης

Στην πρώτη σταγόνα της βροχής
Σου είπα τρέξε θα βραχείς
Θα σε χτυπήσει κεραυνός και θα χαθείς

Στην πρώτη σταγόνα της βροχής
Περίμενα κάτι να μου πεις
Μα άρχισες να τρέχεις
Μακριά πολύ μακριά για να κρυφτείς

Αλλά εγώ νομίζω η αγάπη δεν χρειάζεται σώμα
Αν ήσουν χθες εδώ θα είσαι εδώ ακόμα
Αλλά εγώ νομίζω η αγάπη δεν χρειάζεται σώμα
Αν υπήρχε αγάπη στα αλήθεια θα υπάρχει ακόμα

Έφερνε ο ήλιος λίγο  φως
Το παρελθόν να ψάξω
Να μάθω γιατί χάθηκες
Κι εγώ γιατί είμαι εδώ

Έφυγε έτσι ο θυμός και είπα να ξεχάσω
Μα η θάλασσα μου έδινε τα μάτια σου να δω
και αφού δεν είχα τίποτε να χάσω πια από χέρι
Το παρελθόν αγάπησα σαν να ήσουνα εδώ

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου