Τρίτη 23 Ιανουαρίου 2024

Ένα φιλί να φτύσεις-Σάκης Αθανασιάδης



                                
        Ένα φιλί να φτύσεις

Σε είδα να γελάς σε είδα και να κλαις
Σε άκουσα να λες δεν βλέπω φως
Σε είδα να πετάς τα μάτια μου σε τοίχο
Μα άκουγα τον ήχο της αγάπης

Τα βράδια δεν κοιμόμουνα το δρόμο απλά κοιτούσα
Μήπως φανείς μέσα στο φως
Φωτιά είχε το σώμα μου φωτιά και η ψυχή μου
Είχε χαλάσει τον αέρα ο καπνός

Πήγαινα μόνο στη δουλειά μα γύριζα χαμένος
Είχα αρρωστήσει απ’ τον έρωτα βαριά
Άλλαξα τις συνήθειες μου στο αλκοόλ παγιδευμένος
Σε λίγους μήνες έμεινα σκιά

Έτσι περνούσε ο καιρός ώσπου ήρθες μια Δευτέρα
Θα παντρευτώ μου είπες ξαφνικά
Ότι περάσαμε μαζί ήταν πολύ ωραίo
Το μέλλον όμως πάει μακριά

Έτσι απλά συνήθισα της μοναξιάς τα χέρια
Που με κρατήσανε μακριά σου ευτυχώς
Γέμισα τις σελίδες μου με όμορφα αστέρια
Η άνοιξη να φτάσει προσεχώς

Μα η ζωή κατάφερε πάλι να με μπερδέψει
Όταν σε είδα από μπροστά μου να περνάς
Σχεδόν δεν σε αναγνώρισα ο χρόνος σε είχε σπάσει
Σε ζάλισε το μέλλον που πατάς

Σε είδα να γελάς σε είδα και να κλαις
Σε άκουσα να λες τι άγρια η στροφή
Σε είδα να ζητάς ένα φιλί να φτύσεις
Τώρα πια θα κατάλαβες τι είναι να πονάς
Σάκης Αθανασιάδης
νυχτερινές πατρίδες (2016)

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου