Παρασκευή 14 Ιανουαρίου 2022

Κανείς δεν θα ρωτήσει για την μικρή Ελπίδα-Σάκης Αθανασιάδης


                                     
Κανείς δεν θα ρωτήσει για την μικρή  Ελπίδα

Φως ελληνικό φέρτε μου να δω
Μια χούφτα ήλιο να αναπνεύσω λίγο
Φέρτε μου να δω δρόμο αληθινό
Θάλασσα με όνειρα για να κολυμπήσω

Κόμματα με χρώματα με ξινά ονόματα
Τα ψέματα γιορτάζουν εκλογές πλησιάζουν
Λύκοι  που χορεύουν με κατασπαράζουν
Άγιος ο χειμώνας εγώ είσαι εσύ

Φως ελληνικό φέρτε μου να δω
Μια χούφτα ήλιο να αναπνεύσω λίγο
Θάλασσα με όνειρα για να κολυμπήσω
Φέρτε μου να δω φως Ελληνικό

Μέσα στην βροχή ακούω μια φωνή
Μυρίζω το άρωμά σου μα σβήνει η στιγμή
Σπίτι όταν γυρίζω μαζεύω αποκόμματα
Η άνοιξη όταν έρθει η μνήμη μη σβηστεί

Κανείς δεν θα ρωτήσει για την μικρή Ελπίδα
Ξυπόλητη που τρέχει μέσα στην καταιγίδα
Αγάλματα πατριώτες, άγιοι και πότες
Θα θέλουν να την σώσουν αφού την εξοντώσουν

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου