Τετάρτη 11 Ιουλίου 2018

Τίποτε δεν θα χάσω αν είμαι ο εαυτός μου-Σάκης Αθανασιάδης


                                   
Τίποτε δεν θα χάσω αν είμαι ο εαυτός μου

Από σένα μπορώ να βρω φακό
Τα όνειρά μου να δω στα παλιά μου ρούχα
Να μυρίζουν αρμύρα
Μαζί μου να έχω χώμα και φωτιά

Από σένα μπορώ να βρω
Τα σπίρτα να ανάψω το φεγγάρι
Τα παράθυρα στο δρόμο να ανοίξω
Τον ψεύτη καθρέπτη να σπάσω

Τίποτε δεν θα χάσω αν είμαι ο εαυτός μου
Τίποτε δεν θα χάσω
Μες την αγάπη δεν έχασε ποτέ κανείς

Πολλοί κέρδισαν δρόμο
Λίγοι τον εαυτός τους
Κι άλλοι μίλησαν κρυφά με τον θεό
Μες την αγάπη δεν έχασε ποτέ κανείς

Τίποτε δεν θα χάσεις
Αν θα διψάσεις για την ελευθερία
Αν μοιάζεις πεταλούδα τον χειμώνα
Ή αν τραγουδήσεις στη βροχή τη νύχτα
Τίποτε δεν θα χάσεις αν είσαι εσύ

Τίποτε δεν θα χάσω αν είμαι ο εαυτός μου
Τίποτε δεν θα χάσεις αν είσαι ο εαυτός σου
Αλλά αν δεν είσαι θα έχεις χάσει

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου