Τετάρτη 11 Σεπτεμβρίου 2024

Το δέντρο της αγάπης δεν υπάρχει (Πρώτη δημοσίευση) Σάκης Αθανασιάδης

                               (Πρώτη δημοσίευση) 

Το δέντρο της αγάπης δεν υπάρχει 

Ήθελα να δω

χαραγμένο στον κορμό του δέντρου

το όνομά σου

δίπλα σε μια ματωμένη καρδιά

να μην χαθώ ξανά

στο λίγο φως του χειμώνα

όπως εσύ και σπάσουν τα μάτια μου

Η μνήμη με βοηθάει να περάσω

τα σπασμένα κλαδιά που φράζουν το μονοπάτι

σε κάθε μου βήμα πουλιά

φωνάζουν την άνοιξη να ξυπνήσει

μα όταν φτάνω τα πουλιά χάνονται

το δέντρο της αγάπης δεν υπάρχει

Ήθελες να φυτέψεις ένα δέντρο

στη σκιά του να κάθονται οι ερωτευμένοι

γιατί έλεγες αν το δέντρο της αγάπης κοπεί

όλα θα σβήσουν στην ψυχή τίποτα δεν θα υπάρχει

ούτε για εμάς ούτε για κανέναν

και η αγάπη πρέπει να σωθεί, γιατί σώζει

Ήθελες να βάλεις τον πόλεμο μέσα μου

να καίνε τα μάτια να βγάζω κραυγές στο δρόμο

γιατί έλεγες πως άντρας που δεν πολεμάει

θα είναι για πάντα ηττημένος

μα δεν έβλεπες τις μάχες στους στίχους μου

ούτε τις πληγές τις σφαίρες στο σώμα, στα μάτια μου

και είπες: Θα παραδοθώ στους νικητές

Σάκης Αθανασιάδης cop.2024

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου