Πέμπτη 10 Ιανουαρίου 2013

Ας Ξαναρχόσουν- Αδριανός Νόνης-Γιώργος Γκρίλης- Βασίλης Ρουμελιώτης


Ένα πραγματικά όμορφο, ολοκαίνουργιο τραγούδι

Στίχοι: Γιώργος Γκρίλης
Μουσική: Βασίλης Ρουμελιώτης
Ερμηνεία: Αδριανός Νόνης

Δεν έχει απόψε ο ουρανός εδώ αστέρια
μονάχα μάτια που σαν τότε με κοιτάνε
τότε που η γη μου ήταν γεμάτη καλοκαίρια
- τώρα τα μάτια σου τα μπλε ποιον ξενυχτάνε;

Ας  ξαναρχόσουνα
μες στα μάτια μου αργά να βυθιζόσουνα
να μην μοιάζει αυτός ο κόσμος με απειλή

Ας  ξαναρχόσουνα
και στην αγκαλιά μου πάλι να κρυβόσουνα
τον Παράδεισο ν' ανοίξεις με φιλί

Χιλιάδες οι ήλιοι που φυλάς στο μαξιλάρι σου
- να ξημερώνανε και μια δική μου μέρα...
Να 'μουν ο αέρας που ανεμίζει το φουλάρι σου
κι εσύ η πιο τρελή κι αδέσποτή μου σφαίρα

Ας  ξαναρχόσουνα
μες στα μάτια μου αργά να βυθιζόσουνα
να μην μοιάζει αυτός ο κόσμος με απειλή

Ας  ξαναρχόσουνα
και στην αγκαλιά μου πάλι να κρυβόσουνα
τον Παράδεισο ν' ανοίξεις με φιλί

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου