Παρασκευή 3 Δεκεμβρίου 2021

Στο δάσος του ονείρου-Σάκης Αθανασιάδης


                       
      Στο δάσος του ονείρου

Σφυρίζει ένα τρένο
Μα δεν υπάρχουν στις ράγες βαγόνια
Μονάχα ένα ματωμένο φεγγάρι στον ουρανό
Που θέλει στο μυαλό μου να μπει
Για να σπάσω αιώνια

Μα αφού έμαθα στον φόβο
Πρέπει από παντού να περάσω
Μόνος, μια αναπνοή πριν το τέλος
Στο δάσος του ονείρου να φτάσω

Στο δάσος του ονείρου
Να σε κρατάω αγκαλιά μες το χιόνι
Μες το άσπρο φως       
Να ακούω τι μου λένε τα μάτια σου

Να μην κρυώνω με τα πόδια γυμνά
Τα χέρια μου να απλώνω
Το φεγγάρι στα μαλλιά σου να πιάσω
Η ψυχή μου να μάθει την αγάπη

Κι αν όλα πάνε στραβά και δεν φτάσω
Θα έχει μείνει ο δρόμος
Και το τέλος θα γίνει η βροχή
Σε μια καινούργια διαδρομή

Γιατί θα πρέπει αυτή τη φορά να περάσω
Ποτάμια που σπάνε τις πόλεις
Τις μηχανές που τρώνε ανθρώπους
Στο δάσος του ονείρου να φτάσω

Να ακούσω τι μου λένε τα μάτια σου
Η ψυχή μου να μάθει την αγάπη

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου