Σάββατο 23 Απριλίου 2016

Όσο μακριά αν πάει η θάλασσα εκεί θα πάω-Σάκης Αθανασιάδης



                                          
Όσο μακριά αν πάει η θάλασσα εκεί θα πάω

Όσο μακριά μου αν θα πας εκεί θα πάω
Να ζωγραφίζω τα μεγάλα σου τα μάτια
Πόσο ομορφαίνει η ψυχή στου έρωτα τα χάδια
Το σώμα που δεν τα έζησε σαν έρημο χωριό

Ακολουθώντας τη φωτιά βρήκα το δρόμο
Μέσα στη νύχτα την ανάσα σου να ζήσω
Τότε σου έλεγα το σώμα μου θα σβήσω
Αν μείνω μόνος θα παραδοθώ

Όσο μακριά αν πάει η θάλασσα εκεί θα πάω
Μήπως γλυτώσει η ψυχή μου τα σκοτάδια
Καίει το κορμί μου η βροχή χτυπάει τα τζάμια
Είναι τα μάτια σου που έλειψαν καιρό

Ακολουθώντας τη βοή ψάχνω το λάθος
Χίλιες φωνές μου έλεγαν πρέπει να σε ξεχάσω
Πως να γεμίσει η ψυχή μου αν σε χάσω
Θα μείνω μόνος θα παραδοθώ
Σάκης Αθανασιάδης
νυχτερινές πατρίδες (2016)

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου