Πέμπτη 2 Ιουλίου 2020

Ένα βήμα πιο πέρα-Σάκης Αθανασιάδης



        Ένα βήμα πιο πέρα

Ελευθερώνω τα καλύτερα όνειρα
αναπνέω τη θάλασσα
δίπλα μου στρατιώτες της ειρήνης
πετροβολάνε στον αέρα φανταστικούς εχθρούς
Περικυκλωμένος από φωνές
πρέπει να πιστέψω στο αιώνιο της στιγμής
που κρατάει όσο ένα φιλί σου
να πάω ένα βήμα πιο πέρα
αόρατος χωρίς όνομα στο φως
Φεύγω μακριά όταν ο αέρας γίνεται λίγος
δεν κοιτάζω πίσω μου την ανοιχτή πόρτα
το κενό στα μάτια
να μην ακούω τους επιβάτες να λένε
πως έχω μολύνει με ποιήματα τα παράθυρα
Περιπλανιέμαι στις έρημες βιτρίνες
για να θυμηθώ πως δεν είμαι αθάνατος
να μην βλέπω φτωχούς
να κατηγορούν φτωχούς γα την φτώχεια τους
αφήνω το αίμα στον έρωτα
την ψυχή μου καθαρίζω με δάκρυα
μιλάω δυνατά με την σιωπή μου
ελευθερώνω τα καλύτερα όνειρα

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου