Παρασκευή 10 Μαρτίου 2017

Μόλις έχασα τον δικό μου παράδεισο-Σάκης Αθανασιάδης



                               
 Μόλις έχασα τον δικό μου παράδεισο

Σκύψε να δεις το φιλί στο παράθυρο
Γέλα αν θες φεύγω πριν με γνωρίσεις
Έχω εισιτήριο μακριά για το άπειρο
Καλύτερα μόνη να μείνεις  

Κοίτα να δεις το φεγγάρι που καίγεται
Κράτα αν θες τη ψυχή που αφήνω
Μόλις έχασα τον δικό μου παράδεισο
Θα σε κρατήσω στα μάτια κι ας φύγω

Η  Μάγδα τρέχει να πιάσει τον ήλιο
Αυτό θα θυμάμαι σε λίγο
Αυτό θα θυμάμαι για χρόνια
Μακριά απ’ τον παράδεισο

Δεν είναι η αγάπη η μεγάλη πατρίδα
Είναι η θάλασσα που στα μάτια της είδα
Η  Μάγδα που τρέχει να πιάσει τον άγγελο
Μαλώνει με ένα σύννεφο

Έλα αν θες στο δικό μου παράθυρο
Θα το ανοίξουν μικρά ξωτικά
Μέσα στον ύπνο μου να βάζεις φιλιά
Απλά να κλειδώνουν τον παράδεισο

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου