Τετάρτη 28 Οκτωβρίου 2015

Τέλος πατρίδας μη μου λες=Σάκης Αθανασιάδης




Υπὲρ πάντων αγών – Αλ. Αλεξανδράκης


                      
Τέλος πατρίδας μη μου λες

Ψάχνω στους χάρτες μου νησιά
Τα καλοκαίρια περιστέρια που πετάνε
Φτιάχνω τις νύχτες μου φτερά
Στο Αιγαίο βρίσκω τα κουπιά
Τα χρόνια μου γελάνε

Κρύο περνάει στις ψυχές
Θλιμμένα μάτια προσευχές
Γυαλιά τα όνειρα που σπάνε
Τέλος πατρίδας μη μου λες
Αυτοί που πούλησαν ζωές
Μια μέρα θα πονάνε

Σπάω τις μέρες σε κλαδιά
Ανάβω μια άγρια φωτιά και σου μιλάω
Με τον καπνό που πάει ψηλά
Σήματα στέλνω να σου πω πως σε αγαπάω

Μετά από τον ύπνο το βαθύ
Στο φως ο σκλάβος θα χαθεί
Ότι κι αν γίνει
Τέλος πατρίδας μη μου λες
Αυτοί που πούλησαν ζωές
Ένας λεκές στη μνήμη
Σάκης Αθανασιάδης
νυχτερινές πατρίδες (2016)

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου