Πέμπτη 20 Φεβρουαρίου 2014

Γιατί είσαι Άγριο θηλυκό-Σάκης Αθανασιάδης



    Γιατί είσαι  Άγριο θηλυκό
  
Ποτέ, ποτέ δεν πίστεψα πως διάλεξες εμένα
Φωτιά να βάλεις στη ψυχή να αλλάξει ο καιρός
Τα μάτια μου τα έχασα σε πόλεις που ήταν ψέμα
Όμως εσύ αγάπη μου τα βρήκες ευτυχώς

Τα βήματα μου έφτασαν στα κοφτερά τα βράχια
Εκεί που η θάλασσα πετά καράβια σαν κορμούς
Γιατί είναι άγριο θηλυκό και θέλει πάντα πίστη
Όπως και εσύ αγάπη μου στους άγριους καιρούς

Στο δρόμο της αγάπης δεν υπάρχει πως
Όλα ταξιδεύουν κάτω απ’ το φεγγάρι
Το κάθε τι αδύνατο το φτάνεις συνεχώς
Στο δρόμο της αγάπης δεν υπάρχει πως

Ποτέ, ποτέ δεν πίστεψα πως διάλεξες εμένα
Να δώσεις χρώμα στη σιωπή να σπάσει το θολό
Τα χρόνια μου τα ξέχασα μέσα στο άγριο βλέμμα
Ποτέ, ποτέ δεν γνώρισα γαλάζιο ουρανό

Το παραθύρι άνοιξες και φώναζες εμένα
Μου φώναζες πως άργησα και ο ήλιος έχει βγει
Να περπατήσεις ήθελες στης θάλασσας το ψέμα
Γιατί είσαι άγριο θηλυκό αγάπη μου εσύ
Σάκης Αθανασιάδης 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου