Τετάρτη 9 Μαΐου 2018

Μόλις κρυφτώ στην αγκαλιά σου-Σάκης Αθανασιάδης


                                     
Μόλις κρυφτώ στην αγκαλιά σου

Κοιτάω πάλι το βουνό βλέπω ψηλά λίγο καπνό
Σήμα θα πιάσω
Κι αν πέσει νύχτα ας χαθώ
Για ένα φιλί σου μένω εδώ να ξεδιψάσω

Δεν ζω να παίρνω δανεικά ούτε να δίνω
Φόρο με βάζουν τα φιλιά κι εγώ τον δίνω
Κι αν χάνω λίγα υλικά μέσα μου λέω είμαι καλά
Που μες το ψέμα έχω ψυχή να την χαρίζω

Ακούω πάλι που μιλούν για την αγάπη
Προσκυνητές σε είδωλα και στην απάτη
Και να μιλήσω δεν μπορώ θα με αρπάξουν χίλιοι δύο
Που ζουν στην αυταπάτη

Μου λες ξανά να μη σε δω να σε ξεχάσω
Μα μόλις πέφτει η βροχή
Πάλι ο βοριάς σε φέρνει εδώ να μη σε χάσω

Κοιτάω πάλι το βουνό
Και ξέρω αν το ανεβώ θα είσαι δική μου
Δεν το περίμενα  ποτέ πως η ψυχή θα ξεδιψά
Μόλις κρυφτώ στην αγκαλιά σου

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου