Κυριακή 2 Νοεμβρίου 2014

Το ποτάμι της αγάπης-Σάκης Αθανασιάδης



          Το ποτάμι της αγάπης

Πέρασα σύνορα να φτάσω στη ψυχή μου
Είναι μεγάλο το ποτάμι της αγάπης
Γυρνάς γυμνός παρατημένος επιβάτης
Μα το νερό του σου δροσίζει τη καρδιά
  
Διάλεξα χρώματα, στιγμές το φως που κλείνει
Ότι γκρεμίστηκε να χτίσω με τραγούδια
Μετά ζητάω την αγκαλιά σου που μου δίνει
Πάντα τα κύματα να φεύγω μακριά

Τίποτα δεν θέλω τίποτα δικό σου
Τίποτα από σένα έξω απ’ τη καρδιά
Αν υπάρχει ο έρωτας θα είμαι στο όνειρό σου
Θα ξυπνάς χαράματα να ψάχνεις αγκαλιά

Τίποτα δεν θέλω τίποτα δικό μου
Τίποτα απ’ τα πρέπει που ήθελα παλιά
Σαν ιδιοκτήτης χάνω το όνειρό μου
Και κολλάω στις λάσπες μέχρι τη καρδιά

Πέρασα κύματα να φτάσω στη ψυχή σου
Είναι μεγάλο το λιμάνι της αγάπης
Γυρνάς ξυπόλητος σακάτης
Την άλλη μέρα είσαι ο βασιλιάς

Άλλαξα ονόματα να γίνω το ταξίδι
Τα σύνορα μου πέρασα να φτάσω τη ψυχή
Μεγάλο δρόμο η ζωή  πάντα εδώ μου δίνει
Ποτέ δεν λέω κουράστηκα στον ήλιο το πρωί
Σάκης Αθανασιάδης 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου