Παρασκευή 26 Σεπτεμβρίου 2014

Ψυχή με αλμυρό νερό-Σάκης Αθανασιάδης



                                
              Ψυχή με αλμυρό νερό

Κάθε όνειρο για να έχει τη δική του τη ζωή αφήνει το λιμάνι
Φεύγει για ταξίδια μακρινά
Κι αν εμένα αν με αφήσεις δεμένο στη νύχτα ξανά
Του χρόνου η σκουριά θα με φάει
Το καράβι της ψυχής μου στα βράχια θα πάρει τη λάθος στροφή

Αυτό που αγάπησα πολύ ταΐζω τα σκυλιά
Τα μάτια τους τα άγρια να σωπάσουν
Να νοιώσει το κορμί τους ηδονή
Κι αν πείνα τους κρατάει ακόμα πολύ
Μπορώ να τους χαρίσω, ψυχή με αλμυρό νερό

Κάθε δέντρο τη ζωή του να χαρεί χορεύει στον αέρα
Ψηλώνει για να δει τον ποταμό
Κι αν εμένα με αφήσεις μονάχο εδώ ακίνητο στους λύκους
Το σώμα θα χαρίσω, ψυχή με αλμυρό νερό

Αυτό που αγάπησα πολύ χαρίζω στα παιδιά
Που πέρασαν του φόβου τη παγίδα την άγρια που νικήσαν μοναξιά
Κι αν τα μάτια τους θα καίνε με φωτιά το ξύλινο άλογό μου
Μπορώ να τους προσφέρω μια πέτρα να μου ρίξουν στη καρδιά



Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου