Πέμπτη 5 Δεκεμβρίου 2013

Δεν Ξέρω-Σάκης Αθανασιάδης


                                  
            Δεν Ξέρω
Πλήρωσα την τελευταία δόση
Που είχα φόρο από μήνες
Και είπα ησύχασα για λίγο με όλα αυτά
Πήγα στο σπίτι, μια ακόμη λύπη
Των εργολάβων θα γεμίσω κουμπαρά

Δεν ξέρω πόσο Έλληνας μπορεί να είμαι
Που βλέπω θάλασσα και κλαίω από χαρά
Που χέρι απλώνω και σηκώσω ότι πέφτει
Και είμαι το κύμα που χορεύουν τα παιδιά

Σημασία όμως δεν έχει πάντα η πτώση
Σημασία έχει  να σηκώνονται τόσοι
Που την  άνοιξη να φέρουνε ξανά
Τα παιδιά σου να γελάνε
Να μου λες πως δεν φοβάσαι
Και το μέλλον σου να βλέπεις  καθαρά

Δεν ξέρω πόσο Έλληνας μπορεί να είμαι
Που λέω όχι σε όλα αυτά
Που ανακαλύπτω μουσική μέσα στο δάσος
Και που γνωρίζω πως το δόγμα έχει θηλιά

Κλήρωσα τον εαυτό μου κι έχω χάσει
Τα τελευταία του πατέρα μου λεφτά
Λίγη ψυχή μου έχει μείνει κι αν δεν σπάσει
θα νοιώσω ήλιος στου χειμώνα τη σπηλιά
2013 Σάκης Αθανασιάδης 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου