Δευτέρα 10 Ιουνίου 2019

Υπάρχουν θάλασσες που δεν έκαψε η φωτιά-Σάκης Αθανασιάδης



                

Υπάρχουν θάλασσες που δεν έκαψε η φωτιά
                                                    
Παγωμένα μάτια, σκόνη, ποτά
Κοίταξε αυτόν τον κόσμο καλά δεν σου μοιάζει
Πάρε μια ανάσα στα βαθιά
Κοίταξε τον κόσμο καλά με κοπάδι μοιάζει

Γνώρισε τα μάτια της αγάπης το σώμα του έρωτα
Σώσε μια μέρα ακόμα απ’ το χώμα
Σώσε μια μέρα απ’ τους διαφημιστές και τα αντίγραφα
Μην γίνεις οπαδός στην τέχνη της απάτης

Δεν έχω τίποτε άλλο να σου πω                               
Τώρα που φεύγεις μακριά μικρό μου αγόρι
Κράτα το φως καθαρό
Κι αυτό μονάχα φτάνει για τον δρόμο
Υπάρχουν θάλασσες που δεν έκαψε η φωτιά
Δεν έχεις λόγο να φοβάσαι

Κοίταξε τον κόσμο που τρέχει μπροστά
Πήγαινε σιγά στις στροφές υπάρχουν παγίδες
Παιδιά με ηλεκτρονικά μάτια
Έχουν κάψει εκεί τα μυαλά τους

Περπάτησε από μένα μακριά
Βάλε φωτιά στα παγωμένα μου μάτια
Μύρισε ξανά το βρεγμένο χώμα στο χωριό
Κλέψε λίγο άνεμο απ’ την Μακεδονία

Τώρα που φεύγεις μακριά
Καμιά φορά να θυμάσαι
Υπάρχουν θάλασσες
Που δεν έκαψε η φωτιά
Δεν έχεις λόγο να φοβάσαι

Σώσε μια μέρα ακόμα απ’ το χώμα
Σώσε τα μάτια σου με έρωτα
Κράτα το φως καθαρό
Όπου θα είσαι εσύ θα είμαι κι εγώ
Η άνοιξη υπάρχει ακόμα

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου