Πέμπτη 12 Ιανουαρίου 2017

Πες μου τι άλλο φοβάσαι-Σάκης Αθανασιάδης




                                  
Πες μου τι άλλο φοβάσαι

Τι να σου πω δεν ζεις για μια μέρα
Δεν είσαι σφαίρα για να χαθείς
Υπάρχουν δρόμοι που πρέπει να δεις
Τι να σου πω να μη φοβάσαι

Τι να σου πω την αγάπη να βρεις
Υπάρχουν όνειρα που πρέπει να δεις
Εγώ μεγάλωσα με τις γιαγιάς τη φωνή
Τι άλλο να πω να μη φοβάσαι

Πες μου τι άλλο φοβάσαι, τι  άλλο φοβάσαι
Μήπως πεινάσεις μια μέρα αν ο ήλιος κρυώσει
Πες μου τι άλλο φοβάσαι, τι  άλλο φοβάσαι
Μήπως διψάσεις μια μέρα αν σκλαβωθείς

Μια μέρα που έπεφτε χιόνι
Υπήρχαν άνθρωποι ξένοι
Που έσπαγαν πάγο απ’ τις ψυχές
Μια μέρα που ένα κρασί ελευθερώνει 
Ζητάς συγνώμη περνάς από το χθες

Τι να σου πω δεν βλέπω τη μέρα
Που θα μπορώ να σπάσω κι εγώ
Το τελευταίο μου τζάμι να ελευθερωθώ
Ποτέ ας μη μάθεις πόσο φοβάμαι

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου