Πέμπτη 26 Ιουνίου 2014

Γελαστοί Έλληνες-Σάκης Αθανασιάδης



                              -
    Γελαστοί Έλληνες

Ψάχνω τις τσέπες του για λίγα ψιλά
Το που χρωστάω δεν θυμάμαι καλά
Πάλι η δύση μου πετάει ψιλά
Μέσα στη κρίση λέω εντάξει όλα καλά

Βγαίνω στο δρόμο να ζητήσω δουλειά
Έχω τη σκόνη μες το βλέμμα βαριά
Δεν έχω άδεια να αγαπήσω ξανά
Πάλι η δύση θα μου φταίει ξανά

Χωρίς να βγάζω ούτε μια μιλιά
Κάνω αιτήσεις τις ξεχνάω μετά
Μέσα στη κρίση λέωι εντάξει όλα καλά

Πόσες φορές σου είπα θα μπω
Σε ένα πλοίο στα ανοιχτά να χαθώ
Σε κάποια χώρα απ’ το μηδέν μου να βγω
Πόσες φορές σου είπα θα βρω
Αν ζω εδώ απλά να χαθώ
Και τα ταξίδια μου θα μείνουνε
Για πάντα στο μυαλό

Φτάνω στο σπίτι κάθε μέρα αργά
Στη μοναξιά μου τη γυμνή μου θεά
Που με αγκαλιάζει και με σφίγγει ξανά
Μέσα στη κρίση λέω εντάξει όλα καλά

Χωρίς να βγάζω ούτε μια μιλιά
Ψάχνω τις τσέπες μου για λίγα ψιλά
Το που χρωστάω δεν θυμάμαι καλά
Μέσα στη κρίση λέω εντάξει όλα καλά
 Σάκης Αθανασιάδης 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου