Τρίτη 7 Ιανουαρίου 2014

Τα Άγια Σάββατα-Σάκης Αθανασιάδης



                                 
          Τα Άγια Σάββατα

Θυμάμαι είχα κλειστεί στον εαυτό μου
Και διάβαζα τις νύχτες για ταξίδια
Τόσο πολύ που έμενα στα ίδια
Αιχμάλωτος στον εαυτό μου

Μέσα στα ψέματα που μου έδωσαν να αγαπώ
Βρήκα ένα ψέμα και το βάπτισα ελπίδα
Μα ήρθε πάλι ο χειμώνας τι να πω
Κοίτα ρε φίλε πως αλλάζει η σελίδα

Θα είχα φύγει
Χίλιες φορές θα είχα φύγει
Αν δεν ήσουν εσύ
Και το όνειρο που δεν με αφήνει

Θα είχα φύγει
Χίλιες φορές θα είχα φύγει
Αν δεν ήσουν νερό
Που η ψυχή ζητά να πίνει

Τα άγια Σάββατα της ομορφιάς ιδρώτας
Ποτέ δεν διάβασαν στα μάτια μου τον έρωτα
Μόνο τη νύχτα άφησαν να καίει στο κορμί μου
Μες τους καπνούς φυλακισμένο

Είπα να τρέξω να μαλώσω με το χάρο
Μα ήμουν δειλός κι έκανα πάλι πίσω
Για να καώ μέσα στης νύχτας το τσιγάρο
Ώσπου το έσβησες εσύ το καλοκαίρι
Σάκης Αθανασιάδης 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου