Τετάρτη 18 Απριλίου 2012

Σύνορα Ανοιχτά-Σάκης Αθανασιάδης


                                                      
           Σύνορα Ανοιχτά 

Ένα παράθυρο στον ήλιο το πρωί ανοίγει
Για να περάσουν μέσα μου τα χρώματα
Να με χαϊδέψουν λίγο και μετά να φύγουν
Αγία δύναμη της Άνοιξης τα αρώματα

Έτσι έχω μάθει πως το φως αφήνει
Κάτι περίεργες θα έλεγα γραμμές
Στο βλέμμα ,στο κορμί και στη φωνή ακόμα
Να βρίσκω βήματα που έψαχνα ως χθες


Ανοίγω  πόρτες ρίχνω έξω το σκοτάδι
Βάλε μια χούφτα ουρανό στα μάτια εσύ αν θες
Πάρε το ποτήρι απ’ τον χειμώνα που σε πίνει
Πέτα τον έξω απ’ την αυλή σου με κλωτσιές


Να μάθεις κόλπα το κλειδί σου να αφήνεις
Για να περάσουν μέσα οι στιγμές
Που αν δεν γνωρίσεις μοναχός θα μείνεις
Δεν ξέρω πως μα εγώ στο λέω ζω για αυτές

Εγώ έχω μάθει μες τα λάθη μου να πέφτω
Μα πριν ματώσω να ετοιμάζω την αρχή
Είπα μια μέρα πως μπορώ θα δοκιμάσω
Πριν γίνει γέρος ο ουρανός μου και χαθεί
Σάκης Αθανασιάδης

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου