Παρασκευή 25 Μαρτίου 2016

Έλα ουρανέ εδώ κοντά μου-Σάκης Αθανασιάδης

                           
Έλα ουρανέ εδώ κοντά μου

Γέμισε μάτια αδειανά ο Αξιός
Τρέχα μου λέει τώρα ματώνουν τα νερά
Έλα ουρανέ εδώ μαζί μου
Άκου που κλαίνε τα ξυπόλητα παιδιά

Έλα ουρανέ εδώ μαζί μου
Κοίτα την άνοιξη που έφτασε γριά
Κοίτα ανθρώπους πεινασμένους
Που έχασαν τα πάντα απ’ τη φωτιά 

Γέμισε ο κάμπος χελιδόνια
Από τον δρόμο σαστισμένος τα κοιτώ
Έχουν χαζέψει οι σταυροφόροι
Στέλνουν το θάνατο και λένε σε αγαπώ

Θά ’ρθει η αγάπη ένα  πρωί λένε οι ειδήσεις
Θά ’χει  μια θάλασσα ζεστή να κολυμπήσεις
Μα έχουν έτοιμα τα λόγια από διαφημίσεις
Μοιάζουν με θάνατο αργό και έφτασε η ώρα να τους φτύσεις

Οι μάνες τα μικρά παιδιά τους
Κρατούν σφιχτά στην αγκαλιά
Να μη γεμίσουνε  με λάσπες
Και μουτζουρώσουν την καρδιά

Έλα ουρανέ εδώ κοντά μου
Πέτα τα όπλα στα νερά
Κι αν είσαι ψεύτικός ο ίδιος
Πέτα τη μάσκα στη φωτιά
Σάκης Αθανασιάδης

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου