Δευτέρα 29 Ιουνίου 2015

Φοβάμαι το φόβο στα μάτια μου-Σάκης Αθανασιάδης

                                             
Φοβάμαι το φόβο στα μάτια μου

Φοβάμαι τη λίγη ψυχή σου την έχεις καταπιεί
Σε μια μεγάλη μπουκιά ένα πρωί
Κι έμεινε μόνο η τρέλα σου να σώσεις το εφήμερο
Καταναλώνοντας σκουπίδια ξανά και ξανά
Φοβάμαι το φόβο στα μάτια μου

Φοβάμαι πως πάντα πεινάς
Τρως-τρως και δεν χορταίνεις
Η αθανασία περνάει μέσα απ’ την κοιλιά σου
Αυτή η θεωρία αρέσει  πολύ στην Ευρώπη
Φοβάμαι το φόβο στα μάτια μου

Φοβάμαι μη διώξεις από κοντά μου το φως
Μείνει εντός μου το μαύρο της σκλαβιάς
Περιμένοντας το θάνατο απ’ τη δύση
Φοβάμαι το φόβο στα μάτια μου

Μεγάλωσες το σώμα σου
Τη λίγη ψυχή σου την έχεις καταπιεί
Πόσες ημέρες σου έμειναν ακόμα
Τον ουρανό να ρωτάς, το κόκκινο χώμα

Φοβάμαι το φόβο στα μάτια μου
Φοβάμαι τους «Έλληνες»
Πατρίδα καημένη
Αυτούς φοβάμαι πιο πολύ
 Σάκης Αθανασιάδης
το γκρεμισμένο κάστρο των ηρώων-2015

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου