Δευτέρα 27 Ιουνίου 2016

Τασάκι-Σάκης Αθανασιάδης



                                
                Τασάκι
Μόνο στη θάλασσα ο φόβος με αφήνει
Μα όταν φεύγω κολυμπάει στη ψυχή
Μέσα στον άνεμο κάποιος θεός που πίνει
Μάλλον θα σβήνει τη δική μου τη φωνή

Σταμάτησα να σκέφτομαι η ώρα να περάσει
Θα έρθει μια αγάπη μου παλιά για να με βρει
Κάποια που άφησε τα νύχια στην καρδιά μου
Το άρωμά της που μυρίζω στη βροχή

Είμαι το τασάκι της καμένης αγάπης
Το μαξιλάρι της σπασμένης καρδιάς
Αυτός που μια γυναίκα θυμάται όταν σπάει
Το όνειρο που έχτισε με την ευχή της μαμάς

Όταν ακούω μια πόρτα να χτυπάει
Μάλλον θα είναι ένα χθες που έχει χαθεί
Κάποια που άφησε τα νύχια στην καρδιά μου
Το άρωμά της που μυρίζω στη βροχή
Σάκης Αθανασιάδης
νυχτερινές πατρίδες (2016)

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου