Πέμπτη 22 Φεβρουαρίου 2024

Οι άγιοι της οθόνης-Σάκης Αθανασιάδης

Η Ελλάς Ευγνωμονούσα θ.Βρυζάκης
                                   
            Οι άγιοι της οθόνης

Ένα κουρέλι έχω αγκαλιά που κρύβει λίγο αίμα
Να μπαινοβγαίνει η ψυχή το παρελθόν να δει
Πως να πετάξω άραγε τις πέτρες με το ψέμα
Προσκυνητές φανατικοί χειροκροτούνε τη σφαγή

Πέρασε η θάλασσα αλάτι η ψυχή μου
Που να πετάξω το θυμό να δροσιστώ
Πέρασε ο άνεμος μου πήρε το κορμί μου
Πώς να φωνάξω τα πουλιά να ψάξω να το βρω

Οικονομικοί δολοφόνοι άγιοι στην οθόνη
Χάρτινα νομίσματα άγγελοι στα εικονίσματα
Μια μεγάλη παρέα στο άρμα του Αχιλλέα
Σέρνουν στο χώμα της ιστορίας το σώμα

Πέρασε το σύννεφο πήρε το φιλί μου
Να στο πετάξει από ψηλά κάπου αγκαλιά να ζω
Μόνο τα βράχια έμειναν να κρύψω τη φωνή μου
Γιατί οι λύκοι του βορρά έρχονται κατά δω
Σάκης Αθανασιάδης
το γκρεμισμένο κάστρο των ηρώων-2015

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου