Παρασκευή 6 Οκτωβρίου 2017

Φτιάχνω κρυφά μια γέφυρα-Σάκης Αθανασιάδης

Σχετική εικόνα                                  
Φτιάχνω κρυφά μια γέφυρα

Ανάβω φωτιά τα μάτια μου έχω χάσει
Τη θάλασσα πέρασες χάθηκες μη σε βρω
Κάποτε μου έλεγες στο γέλιο κρύβομαι
Φτιάχνω κρυφά μια γέφυρα μόνος μου να σωθώ

Βάζω φωνές στα όνειρα το δρόμο να περάσουν
Στην άγρια νύχτα μη χαθούν
Μακριά να φύγουν να σωθούν στα δίχτυα πριν τα πιάσουν
Γιατί η θάλασσα ξεράθηκε εδώ

Κι όμως δεν ζήτησα να έρθεις όπως λες
Μείνε μακριά μες τη σιωπή σου για να κλαις
Αν πληρωθώ μια φορά με τα φιλιά σου
Χίλιαδες μέτρα έρημος μπροστά

Βροχές οι μέρες μου και θέλουν να με σπάσουν
Θέλουν να σέρνομαι στις λάσπες να χαλάσω
Χτυπάω πέτρες με τα πόδια για να σπάσουν
Φτιάχνω κρυφά τη γέφυρα μόνος μου να σωθώ


                                  

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου