Τρίτη 6 Νοεμβρίου 2018

Η μόνη μου αλήθεια είναι το λάθος-Σάκης Αθανασιάδης


                                 
Η μόνη μου αλήθεια είναι το λάθος

Βρήκα μια θάλασσα που είχε στο σώμα της σημάδια
Απ’ το φεγγάρι που τη χάιδευε τα βράδια
Η μόνη μου αλήθεια είναι το λάθος
Που αγάπησα τη θάλασσα με τόσο πάθος

Όλα είναι αλήθεια όλα είναι τρομακτικά
Οι φύλακες με τους φυλακισμένους μοιάζουν ίδιοι
Περήφανος κι ας είμαι κανένας στη στεριά
Αν καταφέρω να χαράξω μια ψυχή με ένα στίχο

Πήρα ξανά απ’ το δρόμο τη φωνή μου
Αυτή που σύντροφοι την πέταξαν στην σκόνη
Να σταματήσει κάθε απειλή
Η αριστερά μην πληγωθεί απ’ την δημοκρατία

Όλα είναι αλήθεια όλα είναι τρομακτικά
Το είπαν χίλιες δυο φορές για να το συνηθίσεις
Χωρίς ναρκωτικά κι εύκολα λεφτά
Χαζός κι ασήμαντος θα καταντήσεις

Η μόνη μου αλήθεια το ξέρω είναι το λάθος
Μα είναι ένα λάθος που με βοηθά
Τον θάνατο να μην τον προσκυνήσω

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου