Πέμπτη 14 Δεκεμβρίου 2017

Θα είμαι η αρχή σε ένα μεγάλο τέλος-Σάκης Αθανασιάδης



Θα είμαι η αρχή σε ένα μεγάλο τέλος

Μια ακόμη φορά θα μείνω πίσω
Στα μάτια να κοιτάζω το φεγγάρι
Να μη φοβάμαι πως θα χάσω πάλι
Μια ψεύτικη συγνώμη για αγάπη

Μια ακόμη φορά θα περάσω
Στην άλλη όχθη να δω τον ήλιο που έρχεται
Δεν εύχομαι, μα απ’ το ποτάμι ας χάσω

Μακριά οι ουρανοί θα γελούν με φωτιά
Στα μάτια μου ο δρόμος θα καίγεται
Αυτό που θα ζητήσω να μου κάνεις ξανά
Σε αυτό το τραγούδι δεν λέγεται

Θα είμαι η αρχή σε ένα μεγάλο τέλος
Μόλις η κόκκινη βροχή θα καίγεται
Μέσα στη λάσπη που ονόμασες αγάπη
Θα σπαρταράς όταν ο άγγελος θα έρχεται

Μια ακόμη φορά θα τρέξω στην άμμο
Αν και το ξέρω από τώρα
Κανείς δεν θα βρεθεί να με περάσει
Θα είμαι ο νικητής θα είμαι ο χαμένος
Θα είμαι η αρχή σε ένα μεγάλο τέλος

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου