Δευτέρα 11 Δεκεμβρίου 2017

Μαύρο τούβλο-Σάκης Αθανασιάδης



                                        
           Μαύρο τούβλο

Μου λένε μην πηγαίνεις κόντρα στον αέρα
Μου λένε πρόσεχε στο δρόμο το κορμί θα πληγωθεί
Μα αυτά που κάνεις ίσως χάσεις αυτά που έχεις
Μα εγώ φοβάμαι πιο πολύ μη λερωθεί η ψυχή

Αφού έμαθα να χάνω θα κερδίσω
Μια αγκαλιά στο δρόμο ένα φιλί
Θα ακούγομαι χωρίς καθόλου να μιλήσω
Γιατί η σιωπή μου είναι άγρια μουσική

Μα εγώ φοβάμαι πιο πολύ
Μη γίνω μαύρο τούβλο σε ένα τοίχο
Που οι σκύλοι κατουράνε το πρωί
Φωτοτυπία του καινούργιου
Που γρήγορα θα πρέπει να καεί

Μου λένε τρέχα τώρα βρέχει
Πήγαινε σπίτι να γλυτώσεις τη βροχή      
Μην κάνεις το χαζό κι ανοίξεις τα παράθυρα
Θα πρέπει η ψυχή στο φόβο να καεί

Μα αφού έμαθα να χάνω θα κερδίσω
Τον ήλιο στα παράθυρα πρωί
Και στη βροχή θα περπατήσω
Αντί λέω στον καθρέπτη να με ερωτευτεί

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου