Σάββατο 18 Νοεμβρίου 2017

Όλα είναι φως όλα είναι σκοτάδι-Σάκης Αθανασιάδης



Όλα είναι φως όλα είναι σκοτάδι        

Στο άγνωστο νησί στην άκρη του μυαλού μου
Mια θάλασσα μικρή όλο θυμώνει
Εκεί δεν κολυμπώ το κύμα έχει βγει
Αγάπη που ξενύχτησε  με τα θεριά μαλώνει

Όλα είναι φως όλα είναι σκοτάδι
Μέσα στο πλήθος όταν περπατώ
Στη λεωφόρο των αθώων κι αυτό το βράδυ
Χωρίς παπούτσια μέσα στο νερό

Μήπως ακούσω τη βροχή που κλαίει
Μόλις ο άνεμος φωνάξει δυνατά
Μήπως ακούσω μια φωνή να λέει
Ανέβα λίγο πιο ψηλά
  
Όλα είναι φως όλα είναι σκοτάδι
Αν αγαπάς ή αν μισείς δυνατά
Ότι κι αν λέω εσύ μη μου πεις
Ποιον δρόμο έχω πάρει

Ποιος θα με διώξει απ’ το σκοτάδι
Ποιος θα μου μάθει της γης την αγάπη
Γεμάτος χρώματα ο ουρανός
Αν μεθύσεις θα δεις φωτιά το φεγγάρι

Στο άγνωστο νησί στην άκρη του μυαλού μου
Ένα παιδί γυμνό κρυώνει
Εκεί μη το σκεφτείς να έρθεις να το δεις
Αγάπη που δεν χάθηκε  με τα θεριά μαλώνει

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου