Κυριακή 24 Σεπτεμβρίου 2017

Νύχτωσε πάλι αγάπη μου-Σάκης Αθανασιάδης



                                 
         Νύχτωσε πάλι αγάπη μου

Φοβάμαι τόσο να σου πω πως οι ψυχές χαλάνε
Μέσα στον άγριο τον καιρό που ζούμε εμείς εδώ
Αν έχουν χρήματα πολλά τρελά πανηγυρίζουν
Και σε πατάνε όσο μπορούν να φύγεις μακριά

Νύχτωσε πάλι αγάπη μου τρέξε στην αγκαλιά
Μες το δικό μας το νησί ο ήλιος να σε βρει
Γιατί ακόμη τα σκυλιά αδέσποτα γυρίζουν
Και τα αυτοκίνητα τρελά ξεχνάνε τη στροφή

Νύχτωσε πάλι αγάπη μου τρέξε στην αγκαλιά
Σου έχω ετοιμάσει μια φωλιά το σώμα να χαρείς
Δεν φτάνουν μόνο τα λεφτά φορέματα ωραία
Πρέπει να έχεις τη φωτιά στα μάτια σαν φωνή

Φοβάμαι τόσο να σου πω πως η βροχή που πέφτει
Δεν βρίσκει ακόμη δέντρο εδώ που βλέπει ουρανό
Μόνο αγέλες με σκυλιά χρόνια παρατημένα
Ξημέρωσε αγάπη μου το ψεύτικο ξυπνά

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου