Δευτέρα 10 Ιουλίου 2017

Αγία του Αυγούστου-Σάκης Αθανασιάδης



   Αγία του Αυγούστου

Πόσο μικρός θα ήτανε ο δρόμος
Μια έρημος με άγριους νόμους
Μισός αν περπατούσα στα λιβάδια του θεού
Φυσάει ο Αύγουστος άγρια τα κύματα
Αθάνατος έρωτας εχθρός του σκοταδιού

Αγία του Αυγούστου γυμνή μου αλήθεια
Είπες θα έρθεις αύριο αργά
Να είμαι εκεί στο ίδιο μέρος μια ακόμη φορά
Μέσα στα φώτα να σε αγκαλιάσω 

Πόσο μικρός θα ήτανε ο δρόμος
Αν έλεγα μόνο το ναι στο δυνατό
Αν δεν μπορούσα να αγαπήσω τον αέρα
Άμα φοβόμουν τη βροχή
Τα μάτια μου αν γέμιζα με θάλασσα

Αγία του Αυγούστου μικρό μου λιμάνι
Περιμένω απόψε το καράβι να ’ρθεί
Τη φωνή να μου φέρει στο κορμί ένα χάδι
Κι αυτό το καλοκαίρι να νοιώσω σαν παιδί

Άγρια τα κύματα φυσάει ο Αύγουστος
Τα μάτια μου γέμισαν αστέρια
Τι αμαρτία όμως τα όμορφα αστέρια
Να σβήνουν απ’ τα μάτια μου σαν φεύγει το φιλί
Αγία του Αυγούστου
Εχθρός για πάντα του θανάτου ο έρωτας
Αυτό μη το ξεχάσεις
Σάκης Αθανασιάδης
νυχτερινές πατρίδες (2016)

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου