Τετάρτη 15 Μαρτίου 2017

Πότε είσαι εσύ πότε είσαι μια άλλη-Σάκης Αθανασιάδης




                                        
Πότε είσαι εσύ πότε είσαι μια άλλη

Την ώρα που ο άνεμος θα στέλνει ένα φιλί
Την ώρα που ο φόβος μου θα πάει να κοιμηθεί
Μπροστά θα τρέχει η ψυχή για να σε συναντήσει

Την ώρα που τα αστέρια σου θα πέφτουν με φωνή
Την ώρα που ο Αύγουστος γυμνός θα ερωτευτεί
Θέλω να σε έχω αγκαλιά μέσα το φως
Θέλω να σου κάνω έρωτα

Μα εσύ γεννήθηκες πρώτη Απρίλη
Και πώς να αγκαλιάσω ένα ψέμα
Ξημέρωσε και μόνος μου εδώ
Κοιτώ το καλοκαίρι στο νερό
Μα εσύ γεννήθηκες πρώτη Απρίλη
Γι’ αυτό και δεν θα καταλάβω
Πότε είσαι εσύ πότε είσαι μια άλλη
Ούτε νομίζω πως ποτέ θα καταλάβω

Την ώρα που το σώμα μου θα αρχίσει να διψά
Την ώρα που στο δρόμο μου θα βγουν άγρια σκυλιά
Ποιον δρόμο λες να πάρω να περάσω
Μα εσύ γεννήθηκες πρώτη Απρίλη
Και ο δρόμος που θα πεις ίσως να μην υπάρχει

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου