Παρασκευή 2 Σεπτεμβρίου 2016

Πλατεία Λαού-Σάκης Αθανασιάδης



                    
   Πλατεία Λαού

Εδώ που μένω εγώ
Περνάει το τρένο απ’ τα βουνά
Το κυνηγούν σκυλιά τις νύχτες
Εδώ που μένω εγώ
Γυναίκα λένε τη φωτιά
Μπόμπες ποτά τα μάτια της αλήθειες

Εδώ που μένω εγώ
Τι περιμένεις να σου πω
Οι ήρωες κοιμήθηκαν στις στάχτες του αιώνα
Εδώ που μένω εγώ
Μαθαίνω να μιλάω με σιωπή
Του Άρη η φωτιά δεν καίει στα σαλόνια

Οι δρόμοι γέμισαν για την παρέλαση νωρίς
Με κινητά τηλέφωνα που συνοδεύανε παιδιά
Το μέλλον έψαχναν με μάτια κλειστά
Δήμαρχοι, ιερείς και κρατικοί και απορούσαν πως
Αρπάζει με φωτιά το αίμα
Αν πολεμάς για την ελευθερία

Εδώ που μένω εγώ
Περνάει μες τα μάτια η βροχή τα πλένει ή τα καίει
Με κυνηγάει η θάλασσα ο άνεμος μου φταίει
Εδώ που μένω εγώ
Ο Διάκος μες τα παγωμένα φώτα κλαίει
Για τις ψυχές που παραδόθηκαν στο αίμα
Σάκης Αθανασιάδης

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου