Τετάρτη 29 Ιουνίου 2016

Μια άσπρη σβησμένη γραμμή- Σάκης Αθανασιάδης



                                     
Μια άσπρη σβησμένη γραμμή

Μου λένε πια μεγάλωσες κάτσε σε μια άκρη
Αυτή η κρίση έχει τα δόντια κοφτερά
Η μόνη λύση να τα καταφέρεις μια ακόμα φορά
Είναι να θάψεις την ψυχή σου μες το χώμα

Όμως μου είναι αδύνατο να αποφασίσω
Πως θα πεθάνω λίγο-λίγο ζωντανός
Και μόνο στάχτη πίσω μου θα αφήσω
Για να μη βρίσκει ο γιός μου λίγο φως

Μια άσπρη σβησμένη γραμμή η ζωή σου
Τα μάτια σου άδεια κομπάρσος σωστός
Μυρμήγκι στο χώμα μια μέρα ακόμα
Δουλεύεις σε φτύνουν φταίει η βροχή

Αργά πια το κατάλαβα αγάπη αν ζητάω
Όλα μου έρχονται στραβά
Καίγονται όνειρα που τα γνωρίζω
Μονάχος κοιτάζω τον ήλιο που ξυπνά

Όμως κι αν έμαθα τι πρέπει πια να κάνω
Πως είναι απαραίτητο μακριά απ’ τη φωτιά να μένω
Εγώ αποφάσισα πως είμαι πιο καλά
Εκεί που η ψυχή δεν πέφτει
Σάκης Αθανασιάδης
νυχτερινές πατρίδες (2016)

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου