Δευτέρα 2 Μαΐου 2016

Ο δρόμος της βροχής -Σάκης Αθανασιάδης

                                      
 Ο δρόμος της βροχής

Αν νοιώθω θλίψη δεν φταίει το καλοκαίρι
Δεν φταίει το καλοκαίρι που άργησε να ‘ρθεί
Αν νοιώθω θλίψη η θάλασσα δεν φταίει
Η θάλασσα δεν φταίει το σώμα μου που δίψασε πολύ

Πόσο μου έχουν  λείψει
Τα φύλλα της ψυχής σου τα ανοιγμένα
Τα χρώματα που χάθηκαν στα ξένα
Αγάπη μου στο δρόμο της βροχής

Πόσο μου έχουν  λείψει
Τα ματιά στο φεγγάρi αναμμένα
Τα αρώματα στο σώμα σου για μένα
Διψάω για μια φλόγα της ψυχής

Αν νοιώθω θλίψη δεν φταίει που βρέχει πάλι
Δεν φταίει που βρέχει πάλι
Αγάπη μου που χάθηκες στο δρόμο της βροχής
Αν νοιώθω θλίψη ο άνεμος δεν φταίει
Ο άνεμος δεν φταίει τα αρώματα που φέρνει
Εδώ να σε μυρίσω για να ζεις
Σάκης Αθανασιάδης

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου