Παρασκευή 18 Δεκεμβρίου 2015

Ο άρχοντας λύκος-Σάκης Αθανασιάδης




Πάβελ Κουζίνσκι

                              
    Ο άρχοντας λύκος

Περνάω τη γέφυρα κοιμάται το ποτάμι
Φτάνω στα σύνορα πριν πέσει το σκοτάδι
Φράχτες μου κλείνουνε το δρόμο
Να μου θυμίζουνε πως ζω σε φυλακή 
Να μου θυμίζουνε τις μέρες
Που η αγάπη είχε πει πως δεν θα ’ρθει

Φυσάει αέρας φέρνει χιόνι απ’ το νότο
Να καθαρίσει τη ψυχή μου απ’ το φόβο
Αν κι η αγάπη είχε πει σε ένα παιδί
Θα είναι δύσκολο να δεις ανατολή

Ξεφεύγω πάλι από τον άρχοντα τον λύκο
Στο πατρικό μου σκάβω αλλόκοτα τη μνήμη
Πόσες παγίδες θα περάσω πάλι εδώ
Στην αγκαλιά σου για να φτάσω να σωθώ

Πέφτει το χιόνι επιστέφω στη Λαμία
Άδειος ο δρόμος ίσως κλείσει στη πορεία
Βλέπω κοπάδι από λύκους στο βουνό
Πόσες παγίδες θα περάσω
Στην αγκαλιά σου για να φτάσω να σωθώ
Σάκης Αθανασιάδης

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου