Τρίτη 26 Μαΐου 2015

Ήταν μια χώρα που την έχω ζήσει πριν ακόμη γεννηθώ-Σάκης Αθανασιάδης



                                            
Ήταν μια χώρα που την έχω ζήσει πριν ακόμη γεννηθώ

Έπεσε το τοίχος μεγάλωσε ο χάρτης
Γέμισαν τα μάτια της παιδιά
Έψαχνε τον ήλιο κάπου που δεν δύει
Κάπου που η θάλασσα γελά

Έψαχνε το δόρυ πιο μακριά να ρίχνει
Το όνειρό της πάντα να χτυπά
Για να περπατήσει βασίλισσα στον ήλιο
Έπρεπε να πέσω χαμηλά

Ήταν μια χώρα που την έχω ζήσει
Που την έχω ζήσει πριν ακόμη γεννηθώ
Μέσα από τη στάχτη στα μάτια της γιαγιάς μου
Και παρακαλούσα μπροστά μου μη τη βρω

Ήταν μια χώρα που την έχω ζήσει
Που την έχω ζήσει πριν ακόμη γεννηθώ
Μέσα στο δωμάτιο η φωτιά στην άκρη
Να μου καίει μέρα-νύχτα το μυαλό

Μεγάλωσε η χώρα έπεσε το τοίχος
Πείναγαν τα μάτια για πολλά
Ζήταγε τη θάλασσά μου στα πόδια της να πάει
Ζήταγε να φάει τα παιδιά σου ζωντανά

Λέρωσε τη θάλασσα στα μάτια μου η δύση
Τώρα θα λερώσει τα δικά σου όνειρα
Ήταν μια χώρα που την έχω ζήσει
Που την έχω ζήσει πριν ακόμη γεννηθώ

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου