Τρίτη 17 Μαρτίου 2015

Καλή μου θάλασσα-Σάκης Αθανασιάδης



                                  
  Καλή μου θάλασσα

Τo όνειρό μου βιαστικά το δρόμο περνάει
Περαστικοί το κυνηγούν το ρίχνουνε κλωτσιές
Η φωνή μου κάθε μέρα μικραίνει
Η  αγάπη κάθε τόσο με βρίζει
Τα μάτια σου ζητάω για να φύγουν οι πληγές

Κρατάω του σπιτιού σου τα κλειδιά για ασπίδα
Σβήνω χιλιόμετρα για να σε πάρω αγκαλιά
Ακούω του ανέμου τη φωνή που σφυρίζει
Μεγάλη ελευθερία αν η μέρα μου γελά

Η ανάσα μου κουράστηκε  εδώ μακριά στα ξένα
Δεν έχω θάλασσα έχω τα μάτια κλειστά
Τι ψάχνω τι ζητάω να βρω στο φως που φεύγει
Καλή μου θάλασσα έχω χάσει τη φωτιά

Τo άρωμά σου μου φωνάζει πως ζει
Η ψυχή μου ακόμα
Η φωνή μου κάθε μέρα μικραίνει μα δεν τέλειωσα ακόμα
Μεγάλη ελευθερία αν η αγάπη ξενυχτά

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου