Τετάρτη 25 Φεβρουαρίου 2015

Πόσο θα ήθελα να είμαι τώρα-Σάκης Αθανασιάδης



                        
  Πόσο θα ήθελα να είμαι τώρα

Πόσο θα ήθελα να είμαι τώρα
Άνεμος βροχή μαζί
Μια πέτρα που θα σπάσει η σιωπή μου
Πόσο θα ήθελα να είσαι τώρα
Φλόγα να ζεστάνεις τη ψυχή
Μια άνοιξη να περπατήσω

Άνοιξε τα μάτια σου κοίτα τη ψυχή μου
Μια ψιχάλα μικρή φωτιά
Βγες απ’ τη συνήθεια σου γίνε αναπνοή μου
Μια σπίθα για τη καρδιά

Πόσο θα ήθελα να ρίξω τώρα
Τοίχους για να σπάσω τη σιωπή
Να μου τραγουδήσεις

Έπλυνα τις λάσπες από το κορμί μου
Είδα χελιδόνια στην αυλή
Ξέρω θα αργήσω να φτάσω στη ψυχή σου
Μα αργά πλησιάζω σε αυτή

Πέταξα τις πέτρες, άδειασα τις σφαίρες
Έκανα όπλα τα φιλιά
Μίλησα με τον αέρα, ξενύχτησα κάτω απ’ τα αστέρια
Μέσα στον ήλιο βρήκα τη γιατρειά

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου