Κυριακή 5 Οκτωβρίου 2014

Κι είμαι εδώ απλά να σου πω-Σάκης Αθανασιάδης



                                      
Κι είμαι εδώ απλά να σου πω

Βροχή μου έστελνες να ακούω τα όνειρά σου
Ξεχάστηκες μακριά έσβησε η φωνή σου
Στη σκόνη έβαλες τα μάτια σου μωρό μου
Για να σκεπάσεις τη ψυχή

Μα τώρα έφτασες κοντά φωτιά να ανάψεις
Το σώμα μου να καίγεται ξανά όπως παλιά
Σπηλιά μου έλεγες την αγκαλιά μου έχεις
Το σώμα σου να κρύβεται καλά

Μέσα απ’ τις στροφές, τις άγριες ξέρες
Πέρασα και είμαι ζωντανός
Δεν μίλησα ποτέ γι’ αυτές τις μέρες
Ούτε θα ήθελες να μάθεις ευτυχώς

Κι είμαι εδώ απλά να σου πω
Πως στα μεγάλα τα ταξίδια
Υπάρχει ουρανός που το σώμα σκεπάζει
Και η θάλασσα χωράει στη ψυχή
Για να σε πάει το κύμα της μακριά

Σαν άγριο χώμα το κορμί μου
Διψούσε μα μου έλεγες η δίψα θα περάσει
Η αγάπη έλεγες ποτέ της δεν θα χάσει
Θα έρθει η στιγμή που θα γελά

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου